Ostukorv0

Müügitingimused

1. Üldised müügitingimused

1.1. Üldised müügitingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad Booni.ee klientide (edaspidi Klient) ja Boon OÜ (edaspidi Boon) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Tingimused ei saa olla mitte ühelgi moel vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Vaidluste või ebapiisava informatsiooni puhul on Tingimused õigusnormidega täiendatud.
1.3. Lisaks Tingimustele reguleerivad Kliendi ja Boon’i vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad ja normid. Oma tegevuses juhinduvad pooled Tingimustest, heast usust ja toodete hinnakirjast.
1.4. Boon jätab endale õiguse Tingimusi ja toodete hinnakirja ühepoolselt muuta. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad alates nende ilmumise momendist leheküljel www.boon.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne Tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajahetkel kehtinud Tingimused, v.a. juhul kui seaduses või käesolevates Tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5. Boon.ee koduleheküljel tellimust vormistades ning makset sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Tingimustega, on nendega nõustunud ning soovib tegutseda kooskõlas Tingimustega.

2. Boon.ee hinnakiri

2.1. Boon.ee koduleheküljel müüdavate toodete hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja on esitatud eurodes. Hinnad ei sisalda toodete kohaletoimetamise tasu.
2.2. Boon.ee jätab endale õiguse hindasid muuta vastavalt Tingimuste punktis 1.4. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinnamuudatust, siis kehtib Kliendile hind, mis oli toodud ettemaksuarvel tellimuse vormistamise momendil.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Peale tellimuse vormistamist väljastatakse e-kirja teel tellimuse kinnitus koos ettemaksuarvega. Tellimus täidetakse peale ettemaksuarve laekumist vastavalt tellimuste täitmise tähtajale.
3.2. Ettemaksuarve palume tasuda 5 kalendripäeva jooksul peale tellimuse kinnituse ja ettemaksuarve saamist. Kui tekib viivitus ettemaksuarve tasumisel, palume sellest kindlasti Boon’i teavitada e-kirja või telefoni teel. Tähtajaliselt tasumata ettemaksuarve ja õigeaegselt viivitusest mitte teatamise puhul ei taga Booni.ee toote kohaletoimetamist. Tellitud kauba eest tasumisel palume tellimuse summa kanda ettemaksuarvel esitatud pangakontole. Palume mitte unustada selgitusse lisamast tellimuse või ettemaksuarve numbrit! Kui tellija ja maksja nimed on erinevad, siis palume märkida maksekorraldusel tellimuse numbrile lisaks ka tellija nimi.
3.3. Tellimus läheb täitmisele peale selle eest tasu laekumist. Tellimuse täitmise tähtaja arvestus algab laekumisele järgnevast tööpäevast.
3.4. Tarnemeetod tuleb valida enne ostu kinnitamist. Vastav valik on toodud eraldi real.
3.5. Tellimuse eest tuleb koheselt tasuda terviklik summa.

4. Tarneaeg

4.1. Tellitud kauba tarneaeg on kuni 3 tööpäeva. Erijuhtudel võib kohaletoimetamise aeg olla kuni kaks nädalat.
4.2. Kui samas tellimuses on tooteid nii kohapeal olevate kui ka tellitavate seast, siis tuleb tarneaega arvestada tavatoodete järgi vastavalt punktile 4.1.
4.3. Tellimuste täitmise tähtaega hakatakse arvestama alates laekumisele järgnevast tööpäevast.

5. Kättetoimetamine

5.1. Kaubad saadetakse Tellija poolt valitud SmartPost pakiautomaatidesse või DPD kullerteenust kasutades otse kätte koju või kontorisse. Hetkel saab kaupasid tellida ainult Eestisiseselt.
5.2. Ostukorvis saab ostu kinnitamisel vastaval real valida tarneviisi.
5.3. Kõik JURA espressomasinad toimetatakse DPD kulleriga Tellijatele alati kohale tasuta ja seda terve Eesti Vabariigi piires.
5.4. Kõigile ostudele (v.a. JURA espressomasinad) lisandub järgnev kättetoimetamise tasu:
SmartPost’iga toimetatud kaubad kaaluga kuni 6 kg, tellija poolt soovitud pakiautomaati - hind 3 eurot.
DPD Classic kullerteenusega kätte toimetatud kaubad kaaluga kuni 6 kg - hind 5 eurot.
SmartPosti ja DPD kulleriga toimetatakse kaubad kaaluga kuni 6 kg tasuta kui tellimuse maksumus kokku ületab 50 eurot.
5.5. Juhime tähelepanu asjaolule, et SmartPostiga saab saata ainult selliseid kaupu, millede kõikide külgede mõõdud jäävad alla 60 cm. Kaup jõuab teieni SmartPosti pakiautomaadi kaudu vastavalt SmartPosti tarneaegadele. Smartpost saadab teile SMS teavituse, kui pakk on jõudnud postkasti.
5.6. DPD kulleriga saab saata kaupu, mille ühe saadetise suurim lubatud kaal on 31,5 kg. Kuller helistab ette ning lepib kokku sobiva aja saadetise kättetoimetamiseks või teavitatakse toimetamisest teid  SMS-sõnumiga.
5.7. Kulleri poolt tellimuse Kliendile üleandmise ajal peab Klient või tema volitatud isik kontrollima tellimuse seisundit ning allkirjastama tellimuse üleandmise-vastuvõtmise dokumendi. Pärast seda, kui Klient on allkirjastanud tellimuse üleandmise-vastuvõtmise dokumendi, loetakse, et tellimus on üle antud nõuetekohases seisundis, tellimusel ei ole kahjustusi, mille tekkimise põhjuseks võiks olla tootmispraak ning et tellimus on komplekteeritud õigesti (ei esine puudusi, mida saab tuvastada tellimuse välise ülevaatuse ajal). Kui Klient märkab, et tellimuse pakend on kahjustatud (kortsunud, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), tellimus on kahjustatud ja/või esineb mittevastavusi tellimuse komplekteerimisel, peab Klient selle märkima tellimuse üleandmise-vastuvõtmise dokumendile. Kui Klient ei teosta neid toiminguid, on Boon vabastatud vastutusest tellimuse kahjustuste eest, juhul kui selliste kahjustuste põhjuseks ei ole tellimuse tootmispraak ning tellimuse vale komplekteerimine, juhul kui neid mittevastavusi saab avastada kauba välise ülevaatuse ajal.
5.8. Eelpoolnimetatud kättetoimetamise tarneajad ja -tingimused kujundab SmartPost ning DPD ja Boon OÜ nende võimalike muudatuste eest ei vastuta.

6. Tellimused ja nende jälgimine

6.1. Ettemaksuarve saadetakse Kliendile e-kirjaga koos tellimuse kinnitusega hiljemalt järgmisel tööpäeval. Juhul, kui kinnitust ja ettemaksuarvet ei ole nimetatud aja jooksul saabunud, siis Boon.ee palub võtta ühendust klienditeeninduse telefonil: +372 50 11011 või saata e-kiri aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Teavituses tuleb esitada Kliendi nimi, tellimuse number või tellimuse tegemise aeg.
6.2. Tellimuse staatust saab jälgida tellimuse järgselt e-kirjaga saadetud tellimuskinnituses, klikates nupule "Vaata oma tellimuse staatust".
6.3. Tellimuste staatused:
KINNITATUD – tellimus on jõudnud Boon.ee keskkonda, ettemaksuarve on e-kirjaga saadetud Kliendile.
TÄITMISEL – tooted on saadaval. Tellimuse summa on laekunud ja tellimus on võetud käsitlusse ja jõuab Kliendini vastavalt tarnetähtaegadele.
TÄIDETUD – tellimus on täidetud. Kaubad on välja saadetud ja jõuavad valitud transpordiviisi vahendusel Kliendile otse kätte ja/või pakiautomaati. NB! Kui osa tellimusest saadetakse varem välja, püsib tellimuse staatus endiselt „täitmisel“. Täidetuks loetakse tellimus viimase toote väljasaatmisel.
TELLIMUS TÜHISTATUD, TOODE OTSAS – tellimus on tühistatud, tellimuse eest pole tasutud või tellitud toode ei ole saadaval.

7. Toodete tagastamine

7.1. Kliendil on õigus tellitud toode tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
7.2. Tagastatavad on ainult need kaubad, mida ei ole kasutatud ja mis on samas seisus kui Boon’i poolt väljasaatmise hetkel.
7.3. Boon tuleb vastu mõistlikele ja põhjendatud pretensioonidele, lähtudes heast usust ja tavadest.
7.4. Ümbervahetamise puhul Klient uut postitasu ei maksa.
7.5. Tootjapoolse defektiga kaup võetakse tagasi. Tootjapoolse defektiga on tegemist, kui materjal, pakend või toode on defektne või on tekkinud viga tellitava kauba komplekteerimisel või toodete kogused, omadused, värvitoon või muud elemendid ei ole vastavuses saadud toote/toodetega.
7.6. Defektse toote korral tuleb sellest teatada alates toote kättesaamisest 14 päeva jooksul e-kirjaga aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või klienditeeninduse telefoninumbritel +372 501 1011
7.7. Toode võetakse eelpool mainitud tingimustel tagasi vaid peale seda, kui Klient on saanud Boon’ilt meiliga kinnituse toote tagasivõtmiseks.
7.8. Toote tagastamiseks või ümbervahetamiseks täitke Boon’i taganemisavalduse tüüpvorm (PDF) ning lisage täidetud taganemisavaldus tagastatava toote juurde.
7.9. Toote tagastamisel või ümbervahetamisel peate ostetud toote viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse esitamisest Boon'ile tagastama.
7.10. Kauba tagastamisel jäävad tellimuse täitmise kulud Kliendi kanda juhul, kui ei ole teisiti kokku lepitud.
7.11.Kui tagastatava tellimuse maksumus on alla 50 euro ning toote transporditasu pole tellimusele lisatud, siis arvestatakse tagastamise summast maha tavatransporditasu ehk 3 eurot.
7.12. Kõik tagastatud tooted peavad olema terves, rikkumata originaalpakendis, kasutamata ja puhtad ning samas seisundis kui kauba väljastamisel. Rikutud pakendiga ja rikutud või eemaldatud elementidega tooteid välja ei vahetata.
7.13. Ostusumma hüvitamine tagastatud toodete eest toimub esimesel võimalusel, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul alates toodete jõudmisest tagastamisaadressile.

8. Müüja õigused

8.1. Boon jätab omale õiguse tellimuse täitmisest taganeda, kui tellitud kaup on otsas. Sellisel juhul makstakse Kliendile raha tagasi.
8.2. Kõik pildid on illustratiivse tähendusega. Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ilma etteteatamiseta.
8.3. Osapoole käitumist ei loeta Tingimuste rikkumiseks ja kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees, kui rikkumise põhjus on vabandatav või ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
8.4. Boon ei kompenseeri moraalset kahju, mis võis tekkida Kliendile tarneaegade, hindade ja muude Tingimuste muutmisega.

9. Privaatsuse tingimused

9.1. Kogu Klienti puudutav informatsioon on konfidentsiaalne ning ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, kui seda ei nõua seadusega ettenähtud kohustused.
9.2. Kliendi poolt sisestatud informatsiooni kasutakse vaid Kliendi poolt lubatud tingimustel.
9.3. Kogu infovahetus Boon.ee poes käib turvalise krüpteeritud andmesidekanali kaudu, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.

10. Lõppsätted

10.1. Tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Boon Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.
10.2. Tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui pooltel ei õnnestu vaidlusi lahendada läbirääkimistega, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.
Küsimused ja pretensioonid:
– e-posti aadressil: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.,
– telefonil +372 501 1011.

11. Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

11.1. Kui Boon on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Boon’i pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Aitame oma kliente meelsasti kõiges ja alati esimesel võimalusel!
Meeldivaid ostuelamusi Boon.ee keskkonnas!

Klienditeenindus

Helistage meile
(E–R 8.00–20.00, L–P 10.00–18.00)
(+372) 501 1011 René

Kirjutage meile
info@boon.ee

Pakume teile abi nii kohvi tellimisel kui sobivaima JURA espressomasina ja kohvimasina valimisel.

Teretulnud on kõik tellimist, järelmaksutingimusi, kohaletoimetamist, maksmist, tagastamist ja hooldust puudutavad küsimused.